Sąlygos ir taisyklės
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios taisyklės (toliau – Taisyklės) sudarytos norint užtikrinti Jūsų (toliau – Pirkėjas) ir internetinės parduotuvės fotopaslaugosjums.lt (toliau – Parduotuvė) teises, nustatyti abiejų šalių pareigas ir atsakomybes.
1.2. Taisyklės yra taikomos, kai Pirkėjas naudojasi Parduotuve, teikia Parduotuvės siūlomų paslaugų ar prekių užsakymus, vykdo užsakymų apmokėjimą, pateikia asmeninius duomenis, skaito Parduotuvėje esančią informaciją ir atlieka bet kokius kitus veiksmus (toliau viskas bendrai – Paslaugos).
1.3. Visos internetinėje Parduotuvėje užsakytos prekės yra gaminamos pagal Pirkėjo specialiuosius nurodymus.
1.4. Taisyklės laikomos sutartimi (toliau – Sutartis), sudaroma tarp Pirkėjo ir internetinės parduotuvės fotopaslaugosjums.lt administratoriaus Janinos Pučkorienės individuali įmonė (toliau – Pardavėjas, įmonės kodas 167324327,įmonė nėra PVM mokėtoja, adresas: Vingio g. 9, Klaipėda, tel.: +370 610 36789, el. paštas: j.puckorienes.imone@gmail.com).
1.5. Pirkėjas užsakymo sudarymo metu spausdamas mygtuką „Apmokėti“ patvirtina, kad įdėmiai perskaitė visas Taisykles, suprato jų turinį ir be jokių išlygų sutinka su visomis Taisyklėse išdėstytomis nuostatomis ir įsipareigoja jų laikytis. Jei Pirkėjas nesutinka besąlygiškai laikytis visų šiose Taisyklėse nustatytų įsipareigojimų ar nesupranta Taisyklių turinio, Pirkėjas neturi teisės naudotis Parduotuvės paslaugomis.
1.6. Pirkti gali tik turintys paskyrą Pirkėjai.
1.7. Parduotuvė pasilieka teisę bet kuriuo metu Taisykles keisti. Pirkėjui taikoma ta Taisyklių redakcija, kuri galioja pirkimo momentu.
2. PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTIES MOMENTAS
2.1. Pirkimo ir pardavimo sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas elektroninėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs apmokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, užsako prekes, ir galioja iki visiško pareigų pagal šią sutartį įvykdymo. Tais atvejais, kai Pirkėjas nepritaria visoms arba tam tikrai daliai Taisyklių, jis privalo nepateikti užsakymo.
3. PRIVATUMO POLITIKA
3.1. Pirkėjas, norėdamas pirkti Parduotuvėje, turi susikurti paskyrą užpildydamas formą. Pirkėjas turi teisę bet kuriuo momentu pateiktus duomenis keisti ar papildyti.
3.2. Pirkėjo registracijoje pateiktus duomenis naudos tik Pardavėjas ir jo partneriai, teikiantys paslaugas, susijusias su prekių užsakymu, pirkimu ir pristatymu.
3.3. Kurdamas paskyrą Pirkėjas nustato - ar galima elektroniniu paštu ar telefono numeriu siųsti informaciją apie ypatingas nuolaidas ar akcijas.
3.4. Pirkėjas patvirtina, kad suteikia Pardavėjui teisę informuoti Pirkėją el. paštu ar telefonu apie užsakymo vykdymo eigą.
3.5. Pardavėjas įsipareigoja neatskleisti tretiesiems asmenims informacijos apie Pirkėją. Tretiesiems asmenims Pirkėjo asmeniniai duomenys gali būti atskleidžiami tik remiantis Lietuvos Respublikos teisės aktuose numatytais atvejais.
3.6. Susikūręs paskyrą Pirkėjas įsipareigoja niekam neatskleisti savo prisijungimo duomenų.
3.7. Pirkėjas patvirtina, jog žino, kad naršant Parduotuvėje, kompiuteryje, kuriuo Pirkėjas naudojasi, bus išsaugomi „cookies“. „Cookies“ – tai duomenys, perduodami iš Parduotuvės į Pirkėjo kompiuterio kietąjį diską. „Cookies“, naudojamų Parduotuvėje, priėmimas nesuteikia Pardavėjui prieigos prie Pirkėjo asmeninės informacijos. Pardavėjas naudojasi „cookies“, kai reikia identifikuoti Pirkėjo kompiuterį, o tai suteikia galimybę Pardavėjui pasiūlyti geresnę Paslaugų kokybę. Daugelis naršyklių automatiškai priima „cookies“ pagal nutylėjimą, bet Pirkėjas gali atsisakyti „cookies“ ar iš dalies juos apriboti, nustatydamas naršyklėje tam tikrus pasirinkimus. Tuo atveju kai kurios Parduotuvės teikiamos paslaugos gali neveikti. Cookies naudojimo lentelė:
Slapuko pavadinimas | Galiojimo laikas | Naudojimo tikslas |
PHPSESSID | Vienai sesijai | Standartinis slapukas naudojamas vartotojo sesijai palaikyti |
CookieLawCompliance | 1 metai | Slapukas naudojamas svetainėje esančiam pranešimui dėl slapukų |
login | 1 metai | Naudotojo sąsajos gerinimui |
__utma | 2 metai | Statistika |
__utmb | 30 minučių | Statistika |
__utmt | 10 minučių | Statistika |
__utmc | Kol aktyvi „web“ sesija | Statistika |
__utmv | 2 metai | Statistika |
3.8. Pardavėjas turi teisę bet kada, be išankstinio įspėjimo apriboti arba sustabdyti Pirkėjo galimybę naudotis Parduotuvės paslaugomis. Taip pat turi teisę nutraukti Parduotuvės veiklą apie tai neinformavęs Pirkėjo.
3.9. Norėdamas ištrinti paskyrą negrįžtamai Pirkėjas turi kreiptis į Pardavėją el. paštu, nurodytu Parduotuvės tituliniame lange.
4. TEIKIAMŲ PASLAUGŲ IR GAMINAMŲ PRODUKTŲ SPECIFIKACIJOS
4.1. Nuotraukų spausdinimas.
4.1.1. Nuotraukos spausdinamos sidabro halidų technologijų pagrindu.
4.1.2. Atspausdintų nuotraukų spalvos, šviesumas, kontrastas gali skirtis nuo atvaizduojamų Pirkėjo monitoriuje, nes vienodas spalvų, kontrasto, šviesumo atvaizdavimas popierinėje nuotraukoje ir kompiuterio monitoriuje yra neįmanomas dėl skirtingų šių vaizdo perdavimo priemonių fizinių savybių, skirtingų monitorių gamintojų naudojamų technologijų, programinės įrangos ir jos nustatymų, taip pat ir sidabro halidų technologijų pagrindu spausdinamų fotografijų įrangos specifikos. Skirtingų fotolaboratorijų atspausdintos nuotraukos dažniausiai nebūna vienodos - tai yra normalu. Šie skirtumai nelaikomi atsiradusiais dėl Pardavėjo kaltės, nelaikomi nekokybiškomis paslaugomis, todėl Pardavėjas už juos neatsako.
4.1.3. Norint pasiekti maksimalų vaizdo redagavimo programomis apdorotą Pirkėjo nuotraukos panašumą su Pardavėjo atspausdinta popierine nuotrauka reikalingas Pirkėjo monitoriaus kalibravimas. Pirkėjas turi teisę nemokamai užsisakyti skaitmeninį profailą el. paštu, o įsigyti popierinį to pačio profailo atspaudą galima fotosalone arba užsisakyti jo pristatymą norimu adresu. Pirkėjo monitoriaus derinimą atlieka pirkėjas.
4.1.4. Formuodamas užsakymą Pirkėjas turi nurodyti spausdinimo parametrus – nuotraukos dydį, konkretaus failo kopijų skaičių, spalvingumą, popieriaus paviršių, kadravimo būdą. Taip pat būtina nurodyti ar pateiktas nuotraukas reikia koreguoti ar ne. Šalia kiekvienos grupės būtinų pasirinkti parametrų yra aprašymas. Pirkėjas turi perskaityti aprašymą. Pirkėjas neturi teisės teikti užsakymų, jei nesuprato parametrų aprašymo turinio.
4.1.5. Nuotraukos koregavimas spausdinimo metu nėra skaitmeninės nuotraukos defektų (raudonos akys, kadravimas, visiškas ryškumo nebuvimas, per maža failo raiška, netiksliai užfiksuotos spalvos, pakeista originali, nemodifikuota sRGB spalvų terpė, apgadinta failo rinkmena, neteisinga ekspozicija dėl fotografavimo metu blogai parinktos programos ir t.t.) šalinimas specialiosiomis vaizdo apdorojimo programomis. Pasirinkus "Nekoreguoti" spausdinimo mašinoje išjungiamos visos vaizdo optimizavimo programos ir nuotraukos spausdinamos tokios kokios yra. Įvairiomis programomis redaguotose failuose būtina išlaikyti originalią, nemodifikuotą sRGB spalvų terpę.
4.1.6. Neryškios, per mažos raiškos ar kitus trūkumus, kurių negalima pašalinti spausdinimo mašinų įrangoje įdiegtomis programomis, turinčios nuotraukos tokios pat bus ir fotopopieriuje. Už šiuos trūkumus Pardavėjas neatsako.
4.1.7. Atspausdintų nuotraukų eilės tvarkos nėra galimybės rūšiuoti pagal vartotojo virtualius albumus ar originalius failų pavadinimus, vienodo formato nuotraukos pakuojamos taip, kad saugiai pasiektų užsakovą. Dažniausiai nuotraukos pakuojamos blokais ir sudedamos pagal atspausdinimo eilės tvarką.
4.1.8. Atspausdintos nuotraukos kitoje pusėje spausdinama ši informacija: pirmoje eilutėje: laboratorijos adresas, originalaus failo pavadinimo pirmi 18 simbolių. Antroje eilutėje: atspausdintų nuotraukų eilės numeris, užsakymo numeris, tarpas, spausdinimo data.
4.2. Spalvota spauda iš PDF rinkmenų.
4.2.1. Spalvota spauda spausdinama miltelinių, lazerinių technologijų pagrindu.
4.2.2. Atspaudų spalvų atspalviai ir jų intensyvumas gali skirtis nuo atvaizduojamų Pirkėjo monitoriuje, nes vienodas atvaizdavimas popieriniame spaudinyje ir kompiuterio ar telefono ekrane yra neįmanomas dėl skirtingų šių vaizdo perdavimo priemonių fizinių savybių, skirtingų monitorių gamintojų naudojamų technologijų, programinės įrangos ir jos nustatymų, taip pat ir dėl miltelinės, lazerinės spaudos mašinų spalvų skaidymo specifikos. Šie skirtumai nelaikomi atsiradusiais dėl Pardavėjo kaltės, nelaikomi nekokybiškomis paslaugomis, todėl Pardavėjas už juos neatsako.
4.2.3. Formuodamas užsakymą Pirkėjas turi nurodyti spausdinimo parametrus – atspaudo dydį, kopijų skaičių, popieriaus gramatūrą ir kitus parametrus.
4.3. Spauda ant drobės su porėmiu.
4.3.1. Spauda ant drobės atliekama plačiaformačiais rašaliniais spausdintuvais.
4.3.2. Atspausdintų drobių spalvų atspalviai ir jų intensyvumas gali skirtis nuo atvaizduojamų Pirkėjo monitoriuje, nes vienodas atvaizdavimas audinyje ir kompiuterio ar telefono ekrane yra neįmanomas dėl skirtingų šių vaizdo perdavimo priemonių fizinių savybių, skirtingų monitorių gamintojų naudojamų technologijų, programinės įrangos ir jos nustatymų, taip pat dėl rašalinės spaudos mašinų spalvų perdavimo specifikos. Šie skirtumai nelaikomi atsiradusiais dėl Pardavėjo kaltės, nelaikomi nekokybiškomis paslaugomis, todėl Pardavėjas už juos neatsako.
4.4. Suvenyrų su nuotraukomis gamyba.
4.4.1. Suvenyrams gaminti naudojamos įvairios technologijos.
4.4.2. Perkeltų ant suvenyrų nuotraukų spalvos, šviesumas, kontrastas gali skirtis nuo atvaizduojamų Pirkėjo monitoriuje, nes vienodas spalvų, kontrasto, šviesumo atvaizdavimas įvairių medžiagų paviršiuose ir kompiuterio monitoriuje yra neįmanomas dėl skirtingų šių vaizdo perdavimo priemonių fizinių savybių, skirtingų monitorių gamintojų naudojamų technologijų, programinės įrangos ir jos nustatymų, taip pat dėl specifinių suvenyrų gamybos technologijų. Šie skirtumai nelaikomi atsiradusiais dėl Pardavėjo kaltės, nelaikomi nekokybiškomis paslaugomis, todėl Pardavėjas už juos neatsako.
4.4.3. Norėdamas užsakyti suvenyrą Pirkėjas turi perskaityti veiksmų, kuriuos reikia atlikti aprašą. Aprašas yra šalia kiekvieno produkto.
4.5. Pardavėjas neanalizuoja Pirkėjo pateiktų skaitmeninių failų turinio ir tinkamumo gamybai, tekstuose netaiso gramatinių ir stiliaus klaidų. Pirkėjo pareiga atidžiai apžiūrėti nuotraukas ir PDF rinkmenas savo kompiuteryje, išsididinus jas per visą ekraną, ir nuspręsti kurias iš rinkmenų reikia spausdinti, iš kurių gaminti suvenyrus su nuotraukomis ar drobes su porėmiais. Spausdinami visi Pirkėjo užsakyti failai ir gaminami visi kiti užsakyti produktai, nepriklausomai nuo pateiktų failų turinio ar kokybės. Už failų turinį, kuris yra draudžiamas ES ir LR teisės aktuose numatytais atvejais ir dėl to galimai atsiradusius nuostolius, atsako Pirkėjas.
5. PASLAUGŲ KAINOS
5.1. Visos teikiamų paslaugų kainos yra skelbiamos internetinėje Parduotuvėje, kiekvienoje paslaugų grupėje ir galioja tik užsakantiems el. parduotuvėje. Užsakymų pristatymo kainos yra skelbiamos skiltyje „Pristatymas“.
5.2. Pardavėjas turi teisę bet kuriuo metu keisti elektroninėje parduotuvėje parduodamų prekių kainas.
5.3. Į prekių kainą nėra įskaičiuotos prekių pristatymo išlaidos, jos yra apskaičiuojamos užsakymo metu ir pridedamos prie galutinės užsakymo kainos.
5.4. Prekės kaina, kurią Pirkėjas įsipareigoja sumokėti pardavėjui, yra kaina, nurodoma pirkėjo prekių krepšelyje užsakymo pateikimo metu.
5.5. Užsakymo kaina, kurią Pirkėjas įsipareigoja sumokėti pardavėjui, yra kaina, susidedanti iš prekių kainos ir pristatymo kainos, kurių suma nurodoma eilutėje „viso:“ po užsakymo pristatymo būdo pasirinkimo. Galutinė užsakymo kaina, kurią Pirkėjas įsipareigoja sumokėti yra dar kartą atvaizduojama užsakymo ataskaitos lange, eilutėje „iš viso:“, prieš pasirenkant elektroninio apmokėjimo būdą.
6. UŽSAKYMŲ VYKDYMO TERMINAI
6.1. Pardavėjas įsipareigoja įvykdyti užsakymą per tam tikrą terminą.
6.2. Užsakymų vykdymo terminai skaičiuojami darbo dienomis.
6.3. Apytiksliai užsakymų įvykdymo terminai yra aprašyti interneto Parduotuvėje, skiltyje „Prekių pristatymas“.
6.4. Kiekvieno užsakymo formavimo pabaigoje yra rodoma užsakymo ataskaita. Joje yra atvaizduojama patikslinta prognozuojama užsakymo pristatymo data. Atvaizduojama data yra įvertinus, kad užsakymas bus apmokėtas dabar.
6.5. Apmokėjimą atliekant vėliau ar kitą dieną, tiek pat darbo dienų persikelia ir prognozuojamas užsakymo įvykdymo terminas.
6.6. Užsakymo vykdymas pradedamas iškart po apmokėjimo. Nuo šio momento jokie užsakymo pakeitimai nėra įmanomi.
7. UŽSAKYMŲ PRISTATYMAS
7.1. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti užsakymą į Pirkėjo pasirinkta vietą. Atsiimti užsakymą gali tik Pirkėjo nurodytas asmuo, kurį Pirkėjas įrašo „gavėjo duomenys“ dalyje.
7.2. Formuodamas užsakymą Pirkėjas turi pasirinkti pristatymo ar atsiėmimo būdą ir perskaityti šalia esantį jo aprašymą. Apie užsakymo pristatymą Pardavėjas informuoja el. paštu.
7.3. Užsakymų pristatymo ar atsiėmimo būdai:
7.3.1. Atsiėmimas fotosalone – gavęs pranešimą el. paštu arba užsakymų istorijoje pastebėjęs, kad užsakymo vykdymo būklė tapo „Pristatytas“ Pirkėjas arba jo nurodytas asmuo turi atvykti atsiimti užsakymą į pasirinktą foto saloną. Atsiimant būtina žinoti užsakymo numerį ir gavėjo vardą ir pavardę. Užsakymus būtina atsiimti per 30 kalendorinių dienų, nuo jų pristatymo.
7.3.2. Atsiėmimas siuntų terminale - gavęs pranešimą SMS žinute ir/arba el. paštu su terminalo dėžutės atidarymo PIN kodais Pirkėjas turi atvykti atsiimti užsakymo į pasirinktą siuntų terminalą. Siuntą būtina atsiimti per 72 valandas nuo užsakymo pristatymo. Vėliau neatsiimti užsakymai yra grąžinami Pardavėjui. Pakartotinis neatsiimto užsakymo siuntimas yra mokamas ir sudaro dvigubą siuntimo be nuolaidos kainą.
7.3.3. Pristatymas per Lietuvos paštą – užsakymai siunčiami iki užsakovo nurodytam adresui priklausančio Lietuvos pašto skyriaus, vadovaujantis pašto paslaugos teikimo taisyklėmis. Gavęs pranešimą el. paštu arba sms žinute arba užsakymų istorijoje pastebėjęs, kad užsakymo vykdymo būklė tapo „Pristatytas“ Pirkėjo nurodytas asmuo turi atvykti atsiimti užsakymą. Atsiimant būtina žinoti siuntos numerį ir turėti su savimi bet kokį asmens identifikavimo dokumentą. Siuntos numeris siunčiamas el. paštu, taip pat jį galite rasti ir užsakymų istorijoje. Užsakymus būtina atsiimti per 14 kalendorinių dienų, nuo jų pristatymo. Vėliau neatsiimti užsakymai yra grąžinami Pardavėjui. Pakartotinis neatsiimto užsakymo siuntimas yra mokamas ir sudaro dvigubą siuntimo be nuolaidos kainą. Gavėjo duomenų keitimas ar tikslinimas, kai užsakymas jau yra išsiųstas kainuoja pilną naujo siuntimo kainą ir užima 1-2 d.d.
7.3.4. Pristatymas per LP Express kurjerių tarnybą – Pirkėjo nurodytu adresu siuntos pristatomos darbo dienomis, 8-18 valandomis.
7.3.5. Formuodamas užsakymą Pirkėjas turi nurodyti tikslius gavėjo duomenis – vardą, pavardę, galiojantį ir LR telefono kodą turintį telefono numerį, el. pašto adresą. Pirkėjas prisiima visas galimai papildomai atsirasiančias išlaidas dėl pateiktų netikslių duomenų.
7.3.6. Užsakytų Pirkėjo prekių atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus vežėją, priima daiktus.
7.3.7. Užsakymo pristatymo būdų keitimas, kai užsakymas jau išsiųstas yra neįmanomas.
8. APMOKĖJIMAS IR PIRKIMO DOKUMENTAI
8.1. Visos Pardavėjo teikiamos paslaugos ir produktų gamyba yra atliekama pagal specialiuosius Pirkėjo nurodymus ir/arba yra akivaizdžiai pritaikytos tik būtent tam Pirkėjui, todėl gaminami tik pilnai apmokėti užsakymai.
8.2. Parduotuvėje visi Lietuvoje veikiantys bankai ir kitos atsiskaitymo galimybės yra integruotos PAYSERA sistemoje.
8.3. Pardavėjas privalo kiekvienam apmokėtam užsakymui išrašyti sąskaitą - faktūrą. Formuodamas užsakymą Pirkėjas turi nurodyti rekvizitus, reikalingus sąskaitos – faktūros išrašymui. Nenurodžius rekvizitų sąskaita bus išrašyta paskyros sukūrimo metu nurodyto asmens vardu. Sąskaitos generuojamos automatiniu būdu, pagal Pirkėjo pateiktą informaciją. Vėliau keisti sąskaitų rekvizitų ar turinio galimybių nebus.
8.4. Sąskaita išankstiniam apmokėjimui išrašoma, kai Pirkėjas nurodo, kad pavedimą atliks įmonė. Po apmokėjimo išankstinio apmokėjimo sąskaitos vietoje bus sugeneruota pirkimo sąskaita – faktūra.
8.5. PVM sąskaitos – faktūros ir sąskaitos išankstiniam apmokėjimui pateikiamos elektroniniu paštu, PDF formatu.
8.6. Popierinės sąskaitos siunčiamos už papildomą 2,49 € mokestį.
9. PIRKIMO PARDAVIMO SUTARTIES ATSISAKYMAS AR SĄLYGŲ KEITIMAS
9.1. Pirkimo pardavimo sutarties tarp Pardavėjo ir Pirkėjo atsisakyti negalima, nes visų produktų gamyba yra atliekama pagal specialiuosius Pirkėjo nurodymus ir/arba yra akivaizdžiai pritaikyta tik būtent tam Pirkėjui.
9.2. Užsakymo sąlygų keitimas, kai užsakymo gamyba dar neprasidėjusi, dar nepradėtos naudoti medžiagos ir nėra sugaišta darbuotojų darbo laiko, yra galimas už papildomą 9,99 € mokestį. Visais kitais atvejais užsakymo sąlygų keitimas sudaro pilną naujo užsakymo kainą.
10. PRETENZIJŲ NAGRINĖJIMO TVARKA
10.1. Norėdamas pareikšti pretenziją dėl galimai netinkamai atlikto užsakymo Pirkėjas turi kreiptis el. paštu info@fotopaslaugos.lt, nurodydamas užsakymo numerį ir trumpai aprašydamas pretenzijos esmę.
10.2. Pardavėjas ar paslaugų teikėjas privalo neatlygintinai išnagrinėti Pirkėjo kreipimąsi ir, kai nesutinka su Pirkėjo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo Pirkėjo kreipimosi gavimo dienos, jeigu kiti įstatymai ar Europos Sąjungos teisės aktai nenustato kitaip, pateikti pareiškėjui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą. Atsakymai dėl pretenzijų Pirkėjams pateikiami elektroniniu paštu.
10.3. Pretenzijos priimamos ir nagrinėjamos tik Lietuvos Respublikos valstybine kalba.
11. PREKIŲ KOKYBĖ IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS
11.1 Prekėms suteikiama garantija, jeigu ji yra taikoma ir nurodyta prekės aprašyme. Jeigu. Pardavėjas nenumato garantijos, vadovaujamasi garantiją reglamentuojančiais LR teisės aktais.
11.2. Pirkėjas supranta, kad kai kurie prekės parametrai ar atspalviai gali skirtis nuo realiųjų dėl Pirkėjo naudojamo monitoriaus ypatybių, todėl Pardavėjas už tai neatsako.
11.3. Remiantis Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 2011/83/ES 2011-10-25, dėl vartotojų teisių, kuria iš dalies keičiamos Tarybos direktyva 93/13/EEB ir Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 1999/44/EB bei panaikinamos Tarybos direktyva 85/577/EEB ir Europos Parlamento ir Tarybos direktyva 97/7/EB, 9 str. 1 p., Teisė atsisakyti sutarties netaikoma Direktyvos 16 str. c punkto atveju, kai tiekiamos prekės pagamintos pagal vartotojo nurodytas specifikacijas arba aiškiai pritaikytos jo asmeninėms reikmėms. Vadinasi Pirkėjas neturi teisės atsisakyti sutarties, jeigu įsigytos kokybiškos prekės buvo gaminamos pagal Pirkėjo specialiuosius nurodymus arba yra akivaizdžiai pritaikytos tam tikram Pirkėjui asmeninėms reikmėms.
Remiantis šių Taisykių 1.3 punktu, užsakytos prekės yra gaminamos pagal Pirkėjo specialiuosius nurodymus. Vadovaujantis Direktyvos 2 str., 4 p.: pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintos prekės – prekės, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios pagaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą. Vadinasi, užsakyta prekė gali būti grąžinama tik dėl užsakymo nurodymų neatitikimo ar mechaninių pažeidimų, atsiradusių transportuojant prekę.
11.4. Kokybiška prekė – tai fizinis daiktas, pagamintas pagal specialiuosius pirkėjo nurodymus arba yra akivaizdžiai pritaikytas būtent tam Pirkėjui, ir atitinkantis jo aprašymą Parduotuvėje su šiose Taisyklėse aprašytomis specifikacijomis arba atitinkantis pasaulinį gaminimo technologijos standartą (pvz. sidabro halidų technologijų pagrindu atspausdinta nuotrauka - tai standartiniu RA-4 procesu apdorotas atitinkamo dydžio fotografijos popieriaus lapas su jame atvaizduotu Pirkėjo pateiktu vaizdu. Baltas keraminis puodelis – tai baltas keraminis puodelis, kurio išoriniame paviršiuje patalpintas Pirkėjo nurodytas atvaizdas ir/arba tekstas ar maketas).
11.5. Pardavėjas privalo nekokybišką prekę ar jos dalį perdaryti ar pakeisti kita, analogiškų parametrų preke. Nesant tokiai galimybei Pardavėjas privalo grąžinti proporcingą Pirkėjo sumokėtų pinigų sumą, atitinkančią grąžinamų prekių dalį.
12. ATSAKOMYBĖ
12.1. Pirkėjas visiškai atsako už informacijos, pateiktos užsakyme, atitikimą tikrovei ir prisiima atsakomybę už visas pasekmes, atsiradusias dėl jo pateiktos informacijos netikslumo.
12.2. Pardavėjui civilinė atsakomybė už nuostolius (žalą) yra taikoma tik tais atvejais, kai jie padaryti dėl pardavėjo ar jo darbuotojų tyčios ar didelio neatsargumo.
12.3. Nuostolių, kuriuos privalo atlyginti Pardavėjas, dydis apribojamas prekės (-ių), kurias užsakė Pirkėjas, kaina.
12.4. Pardavėjas neatlygina netiesioginių nuostolių (negautų pajamų ir pan.).
12.5. Pardavėjas neatsako už elektroninės parduotuvės veiklos sutrikimus, atsiradusius dėl gedimų tretiesiems asmenims priklausančiose sistemose, ryšio tinkluose, stotyse ar sutrikus trečiųjų asmenų paslaugų, kuriomis naudojasi elektroninė parduotuvė, teikimui.
13. BAIGIAMOSIOS NUOSTATOS
13.1. Šios taisyklės sudarytos vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais.
13.2. Šių taisyklių pagrindu kylantiems santykiams taikoma Lietuvos Respublikos teisė.
13.3. Jei Pirkėjas nesutinka besąlygiškai laikytis visų šiose Taisyklėse nustatytų įsipareigojimų ar nesupranta Taisyklių turinio, Pirkėjas neturi teisės naudotis Parduotuvės paslaugomis.
13.4. Visi nesutarimai, kilę dėl šių taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų nustatyta tvarka.
13.5. Ginčai nagrinėjami Lietuvos Respublikos valstybine kalba.
14. KITA INFORMACIJA
Jeigu Pirkėjas nėra patenkintas galutiniu Pardavėjo atsakymu, dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą, adresu: Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse, elektroniniu paštu: tarnyba@vvtat.lt, telefonu: (8 5) 262 6751, interneto svetainėje: www.vvtat.lt
15. EGS platforma
Elektroninis vartotojų ginčų sprendimas pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą (ES) Nr. 524/2013 Ginčai, kurie susiję su Europos Sąjungoje įprastai gyvenančio vartotojo ir Europos Sąjungoje įsisteigusio komercinės veiklos subjekto elektroninio pirkimo-pardavimo arba paslaugų sutartyse nustatytais sutartiniais įsipareigojimais, gali būti pareikšti per Elektroninę ginčų sprendimo (EGS) platformą. EGS platforma – paprastas, efektyvus, greitas, nešališkas, skaidrus, nebrangus būdas ne teisme spręsti dėl elektroninių sandorių kylančius ginčus.
EGS platforma prieinama adresu: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą? Susisiekite su mumis el. paštu: info@fotopaslaugosjums.lt arba telefonu: +370 611 36789